Administratief Medewerker

20 - 40 uur

Ontdek deze functie

Zonder correcte boekhouding hebben we geen correcte (jaar)rapportages en belastingaangiften. Daarom is jouw werk voor veel ondernemers van groot belang. Natuurlijk, er is heel wat administratief werk geautomatiseerd. En jij maakt daar ook slim gebruik van. Maar voor veel klanten blijft jouw hulp als administratief medewerker van groot belang.

Over jouw job

Jij zorgt dat alle facturen en bankmutaties van onze klanten zorgvuldig worden ingeboekt. Soms krijg je digitale documenten, soms een ordner of de spreekwoordelijke schoenendoos. Jij weet er raad mee! Meestal gaat het om de administraties van zzp’ers of kleinere MKB-bedrijven. Werk je op locatie in Maarn of Ede, dan ben je voor je collega’s het aanspreekpunt op administratief gebied. (We vinden het overigens prima als je gedeeltelijk thuis werkt.) Ook klanten die vragen hebben over hun boekhouding, weten jou te vinden. En andersom natuurlijk: heb jij vragen over mutaties, dan stel je die aan klanten. Mooi werk. Het gaat om een job van gemiddeld 24 tot 40 uur per week. Goed te combineren dus met andere belangrijke dingen in jouw agenda.

Over jou

Als administratief medewerker heb je de nodige boekhoudkundige kennis en ervaring. Je maakt vooral gebruik van het pakket e-boekhouden; handig dus als je daar al vaker mee hebt gewerkt (maar geen vereiste uiteraard). Wat minstens zo belangrijk is: je bent van jezelf heel nauwkeurig. Je vindt het ook fijn om klanten te helpen. Je vindt bij Axxino precies wat je zoekt. Een plek waar je goed werk kunt leveren als professional, terwijl je er ook als mens helemaal tot je recht komt.

Axxino sales solutions

Wil je meer weten over Axxino of deze functie?

Het lijkt ons leuk om met jou kennis te maken! Dan kunnen wij je meer vertellen over Axxino en deze functie. En vooral: kan jij meer vertellen over jezelf. Bel of mail Pieter van Viegen (085-4858380, pieter@axxino.nl).